sobota, 24 lutego 2018

Life goes on

Moi Drodzy przepraszam za nieobecność. Musiałam  psychicznie odpocząć od bloga. Stworzyłam go z potrzeby pisania i nie wiem czemu ale ostatnio nie miałam potrzeby pisać a nawet tu wchodzić. Wręcz miałam fizyczną blokadę. Niesamowite jest to, że tyle się nie odzywałam a nadal mam kilkadziesiąt wejść na dzień. Czyżby sami znajomi😉?
Zakończyłam radioterapię bez większych strat, i żeby nie post na blogu to pamiętałabym ją całkiem nieźle. Poszło szybko. Wbrew zaleceniem smarowałam się moim ukochanym bio kremem kokosowym i na skórze nie widzę żadnej różnicy. Usunęłam też jajniki w międzyczasie. Była to decyzja z którą i tak zwlekałam. Bez komplikacji, jedynie uderzenia gorąca i zimne poty sto razy na noc są dość wkurwiające.
Life goes on. W piątek miałam usg cyca i choć lekarka już mnie przeraziła bo pachę po operacji oglądała wyjątkowo dłuuugo to są tam tylko zwłóknienia i dostałam BIRADS 2. Na początku marca mam tomograf. Każde badanie to niesamowity stres ciekawe czy można się do tego przyzwyczaić...

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że przerwa dobrze Pani zrobiła!
    A co to za ukochany krem jeśli można zapytać?
    Niech te nocne dolegliwości osłabną na sile...
    Z całego serca życzę Pani powrotu do normalności i spokoju... Mówią'Miej wyj...a będzie Ci dane' ja ciągle się uczę... POZDRAWIAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tego powiedzenia nie znałam😊 Bioamare Krem kokosowy aktualnie kupowany w Tesco. Stosuje to jak balsam. Super się wchlania i piękno pachnie, cenowo też przystępnie kilkanaście złotych za 100ml. Ma też dobry skład.

      Usuń
  2. Uściski dla Maluszków😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za informację!
    Życzę udanego weekendu!
    Pozdrawiam serdecznie... Samych wspaniałości dla Pani!!!..😉🍀🌈

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Pani🌸
    Życzę spokojnego, wiosennego weekendu! Dzisiaj zmiana czasu.... 😉
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Pani... Czasu, spokoju, odpoczynku od codzienności i dobra. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puk... Puk... Jak samopoczucie i nastrój? Pozdrawiam serdecznie 🌸

    OdpowiedzUsuń
  7. Smilag napisz jak tam u ciebie. Mam nadzieję że w porządku. Koleżanka z forum amazonek.

    OdpowiedzUsuń

Co dalej

Wszystko dobrze, wyniki badań w normie, nie znaleziono raka!