poniedziałek, 19 czerwca 2017

WYPIS


i dostałam wypis czekam teraz na transport. Z karty informacyjnej: wznowa raka piersi prawej. Szerokie wycięcie wznowy +limfadenektomia pachowa prawostronna.

A w moim horoskopie w gazecie której nigdy nie czytam, Marcin mi kupił bo innej nie było:
„ten miesiąc przyniesie dobre wiadomości i rozwiązania, na które czekałaś. Szczęście będzie ci sprzyjać, szczególnie jeśli czekasz na wynik jakiegoś egzaminu, sporu sądowego lub urzędowego.
RADA:BĄDŹ OPTYMISTĄ.”
I jak tu z tej rady nie skorzystać? Chociaż te brzydkie węzły cały czas mam w głowie. Za długo czekałam na operację, za długo… ale zobaczymy bo to przecież w tym leczeniu jedno zdanie się non stop przewija: bo to nigdy nie wiadomo…


a moja współlokatorka szpitalna prawie rok łaziła ze zmianą łagodną chociaż czuła guza aż jakiś lekarz w końcu wpadł na ekstra pomysł aby jej zrobić usg i biopsję. Gratulacje dla lekarza tak przemyślanej nowatorskiej decyzji!!! i skończyło się mastektomią. Pani ma swoje lata ale jest tak wygimnastykowana że jak ćwiczyła z rehabilitantem to ja byłam pod ogromnym wrażeniem zwłaszcza że ja prze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co dalej

Wszystko dobrze, wyniki badań w normie, nie znaleziono raka!