środa, 6 września 2017

Depresja

Ostatnio przeżyłam jakąś jednodniowä straszną depresję. Nic mi się nie chciało, jedyne co byłam w stanie zrobić to pstrykać pilotem przełączajäc jakieś beznadziejnie durne programy w telewizji. I powiem wam, że w tv w dzień nie ma nic wartościowego do oglądania, wieczorem ostatnio też zreszta. Chyba się znowu przerzucę na książki. Depresja minęła bo mam inne sprawy na głowie. Po pierwsze szukam rehabilitacji bo puchnie mi reka.Wiem wiem moją wina bo olałam ćwiczenia i spanie z trojkatem a ostatnio coraz częściej się budziłam śpiäc na tej ręce... wiecie jak to jest gdy się wydaje, że  że jest ok. Narazie niby tragedii nie ma ale ponieważ widziałam jak to później jest to szukam intensywnej rehabilitacji. Mam nadzieję, że to nic gorszego. Natomiast zastanawia mnie czy to boli. Bo mnie jak  dotykam albo próbuje maskować to boli. Obecnie spuchła mi trochę dłoń. Wczoraj byłam na jakiś masażu limfadektycznym i niby było lepiej po ale dziś znowu.
Poza tym dziś moje dziecko obudziło się z 39st. gorączki a że obydwoje chodzą już do jednego przedszkola to dziś obydwoje zostali w domu. Jak widzicie depresja zeszła na dalszy plan. I dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co dalej

Wszystko dobrze, wyniki badań w normie, nie znaleziono raka!